Vytvoření nové události

V kalendáři je samozřejmostí vytvořit nové události. Pojďme si nějakou vytvořit .

  1. Po otevření samotného kalendáře použijeme tlačítko „nová událost“, které se nachází v levém sloupci. Zobrazí se formulář pro vytvoření události.
  2. Do prvního řádku vyplňujeme název samotné události. Další položka je „Místo“, jeho zadání je možné dvěma způsoby. Zadáme buď název místa (např. Restaurace), nebo přesnou adresu. Poté ji můžete zobrazit na mapě (po kliknutí na tlačítko „Vyhledat pomocí služby Bing“), což se může hodit při využívání GPS.
  3. Řádka „Účastníci“ vám dává možnost zadat své spolupracovníky či další účastníky schůzky. V rámci Office 365 stačí vyplnit několik písmen z jména vašich kolegů a stisknout klávesu Enter – jeho jméno bude kompletně doplněno. V případě, že zveme i lidi mimo naši organizaci, stačí zadat jejich email.
  4. Následuje část pro nastavení doby trvání. Tlačítko „Vlastní“ nabízí širší možnost nastavení.

Kalendar_novaudalost

 

Portálu Office 365 obsahuje další nástroj. Jedná se o instantní messenger Lync. Po kliknutí na „Online schůzka“ se k události přidá odkaz na schůzku. Ten pak slouží pro přístup uživatelů.