Vytvoření online schůzky

Někdy běžná událost v kalendáři nestačí, protože se nemůžete sejít osobně. Od toho existuje Skype pro firmy, díky kterému můžete pořádat online schůzky i s mnoha profesionálními nástroji pro prezentování. Zde si ukážeme, jak takovou schůzku připravit.

  1. Ve webovém kalendáři v Office 365 klikněte na tlačítko Nový v levém horním rohu.
    SkypeMeeting1
  2. Vyplňte všechny Vámi potřebné údaje, především:
    • Název události do políčka Událost
    • Účastníci (jména nebo jejich e-mailové adresy)
    • Datum a čas do kolonek Začátek a Doba trvání
  3. Klikněte na tlačítko Online schůzka.
    SkypeMeeting2

    • Následně stránka na pár vteřin mírně zešedne a připraví online schůzku.
    • Poté se do velkého textového pole v dolní části obrazovky vloží odkaz, na který když později klikneme, schůzka se nám spustí.
    • Do tohoto pole můžeme připsat nějaký text pozvánky nebo upřesnění informací o schůzce.
  4. Pozvánku odešlete kliknutím na Poslat.
    SkypeMeeting3